میچکای آبی

خیال واژه سابق

میچکای آبی

خیال واژه سابق

نامه ای از گذشته

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ
یک پیشنهاد دارم برایتان. بروید اینجا و یک ایمیل به آدرس خودتان بفرستید که در آینده به دستتان برسد. مثلا یک سال دیگر یا ده سال دیگر.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
میچکا. آبی

نظرات  (۳)

یادته یبار اون اون وبلاگ قبلیت نه قبلترش اینو معرفی کردی؟ من از همون موقع دست کم ماهی یه ایمیل میزنم به خودم و خیلی کیف داره دریافت کردنش.
پاسخ:
من کلا هرجا بشینم میگم اینو :)))
ممنون.
قضیه یه برزخ سخت رو به خودم ایمیل کردم 5 سال دیگه وقتی این ایمیل یادم میندازه اون برزخ رو، امیدوارم خبری از این برزخ نباشه... 
پاسخ:
من برزخی داشتم که بعد از یه چند سال وقتی ایمیل به دستم رسید حل شده بود. کلی حس خوب داشتم. امیدوارم برای تو هم همین اتفاق بیفته.
ان شاء الله.... هنوز امید دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی